آدم کوچولوها از شایعه تا واقعیت
 
کامپیوتر برنامه نویسی و آموزش
 

آدم کوچولوها از شایعه تا واقعیت

آدم کوچولوها از شایعه تا واقعیت +نظر علامه طباطبایی+ فیلم

به گزارش برنا این روزها بازار عکس و بولوتوث فیلم آدم کوچولو ها داغ است.انسان‌هایی کوچک که خبر آن نه تنها در بین ایلامی ها شایع شده بلکه میان مردم دیگر هم دهان به دهان می چرخد.

بنابراین گزارش گفتنی است شنیده ها حاکی از آن است چند قاچاقچی به قصد حفاری غیرمجاز و یافتن گنج در محدوده‌ی منطقه‌ی باستانی «قیل منصوری» در شهرستان اسلام‌آباد غرب مشغول حفاری غیرمجاز بودند که به این موجودات عجیب‌الخلقه می‌رسند.

بنا بر فیلم و تصاویر این بلوتوث، این آدم کوتوله ها با ظاهر و بدنی سراسر مودار و بر بازوی سمت راست یکی از آنان انگشتر یک انسان عادی قرار دارد که گویای اندازه بازوی وی با انگشت فردی معمولی است.

این بلوتوث در روزهای گذشته به حدی در بین گوشی‌های همراه مردم  رد و بدل شده که باعث رواج شایعات فراوان و مختلفی شده است.حتی بین مردم شایع شده که این آدم کوتوله ها جمعیتی بیش از 200 هزار نفر دارند و زیر زمین زندگی می کنند.

گفتنی است گرچه کارشناسان این شایعات را غیر واقعی و تصاویر را دستکاری شده با  استفاده از فن فتوشاپ  می دانند اما برخی افراد نظیر حضرت استادعلامه طباطبایی قدس الله سره الشریف این موضوعات را بعید نمی دانند. داستان احضارجن توسط بحرینی درمحضرحضرت علامه طباطبایی در این باره شنیدنی است:روزی آقای سید نورالدین آقازاده کوچک ایشان. درتهران که بودم نزد من آمد وگفت آقاجان،بحرینی درتهران است می‌خواهید من او را فورا اینجا نزدشما بیاورم؟و آقای بحرینی یکی از افراد معروف و مشهور در احضارجن و ازمتبحرین در علم ابجد وحساب مربعات است.گفتم:اشکال ندارد.سیدنورالدین رفت و پس ازیکی دوساعت آقای بحرینی رابا خود آورد و درمجلس نشست و سپس چادری را آوردند و دوطرفش را به دو دست من دادند و دوطرف دیگر را به دست‌های خود گرفتند و این چادر که بدست ما بود تقریبا بفاصله دو وجب از زمین فاصله داشت در این حال جنیان را حاضر کرد و صدای غلغله و همهمه شدیدی در زیرچادر برخاست. چادر به شدت تکان می‌خورد که نزدیک بود از دست ما خارج شود و من محکم نگاه داشته بودم. و ازطرفی آدمکهایی به قامت دووجب در زیر چادر بودند و بسیار ازدحام کرده بودند و تکان می‍خوردند و رفت وآمد داشتند من باکمال فراست متوجه بودم که این صحنه چشم بندی و صحنه سازی نباشددیدم. نه.صددرصدوقوع امرخارجی است. در این حال آقای بحرینی یک مربع سی ودوخانه ای کشید و من تابه حال چنین مربعی رانشنیده و ندیده بودم و چون سیرمربعات چهاردرچهار ویاپنج درپنج است وسیرمربعات هرچه باشد مانند مربع صد درصد براین منوال است.ولی مربع سی ودو خانه ای.درهیچ کتابی نبود و آقای بحرینی ازمن سوالاتی می‌نمود و یادداشت می‌کرد و جواب می‌داد و از بعضی از مشکلات ما که هیچکس اطلاع نداشت جواب گفت.جوابها همه صحیح بود من آن روز بسیار تعجب کردم.

فیلم مربوط به این خبر را از اینجا دانلود کنید

اصغر رشنو ـ مسوول اداره‌ میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اسلام‌آباد غرب در این باره در گفت‌وگویی بیان کرد: «قیر منصوری» منطقه‌ای در شهرستان اسلام‌آباد غرب است که بقایای آثار تاریخی بسیاری از اوایل دوره‌ی اسلامی در آنجا وجود دارد.در این خبرها آمده است که یابندگان این موجودات، آن‌ها را به اداره‌ی میراث فرهنگی اسلام‌آباد غرب تحویل داده‌اند که اعلام می‌کنیم، چنین چیزی کذب است و هیچ موجود عجیب‌الخلقه‌ای به این اداره تحویل داده نشده است. از آنجا که این شهر تاریخی در فهرست آثار ملی ثبت شده و جزو محدوده‌های تحت حفاظت این اداره است، به محض اطلاع یافتن از این موضوع، با همراهی دهیار روستای منصوری و بخشدار حمیل به محدوده‌ی باستانی «قیر منصوری» وارد شدیم و تمام منطقه را بررسی کردیم، اما به هیچ حفاری غیرمجازی برخورد نکردیم.
او افزود: بررسی‌ها و پیگیری‌های ما درباره‌ی وجود موجودات عجیب‌الخلقه در این منطقه همچنان ادامه دارد و قرار است، یك گروه مجهز با تجهیزات ویژه، کل منطقه را برای یافتن این موجودات بررسی كند. 
منبع این خبر

دانلود کلیپ آدم کوتوله در آذربایجان غربی

دانلود کلیپ باورنکردنی و جالب و حیرت انگیز  از کوتوله کشف شده جدید

دانلود کلیپ باورنکردنی و جالب و حیرت انگیز  از کوتوله کشف شده جدید

در آذربایجان غربی

فیلم کوتوله در کنار یه اسکناس گرفته شده که آدم کوچولو قابل مشاهده هست

 

دانلود کلیپ کوتوله

منبع این خبر

اینم چند تا آدم کوچولو که در تهران کشف شدند

سرزمین لی لی پوت ها، شهری که آدم های کوتاه قد کوتوله در آن زندگی می کردند و ناخدا گالیور که در یک سفر دریایی کشتی توفان زده اش می شکند وامواج او را بی هوش  به ساحل جزیره ای می برند. او وقتی که به هوش  آمد و این طرف و آن طرف را نگاه کرد، کلی آدم کوچولو را اطرافش دید که دست و پاهایش را بسته بودند.
سفرهای گالیور را می گویم، نوشته جاناتان سویفت.یکی از آثار ماندگار کلاسیک برجسته دنیا که برخی از ما آن راخوانده ایم و فیلم ها و کارتون های بسیاری براساس آن تهیه شده است. حال تصور کنید این ادم کوچولو ها وجود دارند!
تصور نکنید واقعا وجود دارند این واقعیت برای ما هم غیر قابل باور بود تا اینکه یکی از آن ها را از نزدیک دیدیم !
عکسی که مشاهده می کنید یکی از همین آدم کوچولو هاست و جالب است بدانید که صاحبش ادعا می کند زنده یکی از همین آدم کوچولو ها را هم در اختیار دارد
نکته ی جالب ماجرا جایی است که مسئولین امر هم از این موضوع آگاهند و عکس العمل خاصی نشان نمی دهند !
گزارش تعامل حاکی است اگر چه تا کنون وجود آدم کوتوله ها  در حد یک افسانه و یا شایعه باقی مانده بود، اما در شرق استان کرمان در شهر شهداد، شهری تاریخی از زیر خاک بیرون آورده شده که به دلیل ساختار کوچه ها و خانه های آن و کوچک بودنشان به شهر کوتوله ها شهرت یافته است. شهری که قدمت آن به 5 هزار سال پیش برمی گردد. هر چند تا به حال کسی در این منطقه آدم کوتوله ها را به چشم خود ندیده  و اطلاعات چندانی از ساکنان این شهر توسط باستانشناسان به دست نیامده است،اما وجود شهر کوتوله ها در شهداد وقایعو افسانه های مختلفی را در پی داشته است. نکته قابل توجه درخصوص این شهر نوع معماری عجیب خانه ها و کوچه های  آن می باشد .به طوری که دیوارها، سقف، تنور، طاقچه ها و تمام اجزاء  خانه های آن برای افرادی ساخته شده  که از قامت بسیار کوتاهی برخوردار باشند، به همین دلیل شهر شهداد به شهر کوتوله ها شهرت یافته است. با این حال بر سر اینکه آیا واقعا این شهر کوتوله ها می باشد یا نه اختلاف نظر هایی وجود دارد.برخی از مردم محلی وکارشناسان عقیده دارند که به دلیل ساختار کوچک بناهای آن، این شهر باید برای انسان هایی ساخته شده باشد که دارای قامتی بسیار کوتاه بوده اند، زیرا دیوارها و تمامی بناهای این شهر بسیار کوتاه هستند. از سوی دیگر برخی باستانشناسان نیز با رد این مسئله آن را افسانه پنداری می دانند و می گویند که این شهر به مرور زمان وبراثرفرسایش کوچک شده و دیوارها ی آن به این دلیل کوتاه شده اند.
آخرین بررسی ها و کاوش های باستانشناسی در محوطه باستانی شهداد نشان می دهد که ساکنان این محوطه شهر باستانی شهداد را به علت خشکسالی و با امید بازگشت ترک کردند، اما پنج هزار سال است که دیگر به این محوطه باز نگشته اند
 
حال این موجودات عجیب الخقه به واقعیت نزدیک می شوند تعامل امادگی دارد که با کمک کارشناسان امر صحت موضوع را به اثبات برساند
منبع این خبر


خریدی آسان، سریع و مطمئن EBS فروشگاه اینترنتی ای بی اس 100%رایگان سهامدار شوید و سود مادام العمر دریافت کنید ماساژور USB همه کاره ماساژور همه نقاط بدن شمع جادویی اصل 10 عدد شمع فوتی چراغ مطالعه همراه قابل نصب روی لباس کتاب مجله عینک و ماشین هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE ورزش ها و نرمش های افزایش قد

نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت17:08---26 مرداد 1393
باورنکردنی است خیلی جالبه:):):)

zahra
ساعت17:08---26 مرداد 1393
باورنکردنی است خیلی جالبه

zahra
ساعت17:08---26 مرداد 1393
باورنکردنی است خیلی جالبه:):):)

zahra
ساعت17:08---26 مرداد 1393
باورنکردنی است خیلی جالبه

zahra
ساعت17:07---26 مرداد 1393
باورنکردنی است خیلی جالبه

zahra
ساعت17:05---26 مرداد 1393
:):):):)

زهرا
ساعت16:59---26 مرداد 1393
این باورنکردنی است

روشا
ساعت13:43---21 آبان 1392
خیلی زشتهترسیدم ولی فکر نکنم واقعی باشه

مهدی
ساعت1:43---8 آبان 1392
منتظر خبرهای بعدی شما هستم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

..............بسم الله الرحمان الرحیم.............. آموزش کامپیوتر و طراحی نرم افزار و سيستم عامل و زبانهای برنامه نویسی و نشر کتاب و مقاله سایت آموزش و کتاب و مقاله و نوشته های علمی و سودمند در تمام زمینه های دانش کامپیوتر و دانش بشر , آموزش زبانهای اسمبلی و پاسکال و سی و دلفی در سطح مقدماتی و پیشرفته جهت طراحی برنامه های سودمند در محیط 16بیت داس و 32بیت تحت ویندوز. آموزش برنامه نویسی به صورت خصوصی نیز پذیرفته میشود.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی کامپیوتر و برنامه نویسی و آموزش Esfahan Best Soft و آدرس ebsoft.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان